diumenge, 25 de juliol del 2010

Personatges i persones


Tots coneixem algun personatge. El meu amic famós es diu  Jackson Quiñonez. i el podeu veure a molts autobusos de Barcelona, anunciant l'europeu de atletisme, on ell participa en vallas, em sembla que als 110m.
Qualsevol que el vegi en acció diria que te la personalitat de un felí, però res més lluny de la realitat.
Vaig coneixer el Jackson fa cosa de dos anys, a principis de juliol del 2008, poc dies abans que ell marxés cap a les olimpíades de Beijing. Ell va arribar a la festa de aniversari de un amic, de la mà de la Kati, una ex-compatriota seva. Kati tenia un cul que desafiava la teoria de la relativitat, i duia sabates de LouisVuitton més espectaculars que mai havia vist(encara no tenia els meus manolos !). Kati, guapissima, amb un cos escultural i sobre tot molt molt sexi, va estar tota la tarda intentant captar l'atenció del Jackson.
Jo no ho vaig ni intentar, estava fora de la meva lliga, ell i tots els altres convidats, entre els que hi havia un ex ballarí del ballet nacional de Cuba, un model suec, ros de ulls verds, habitual a les revistes masculines de metrosexuals i la reinona mes famosa del malecon.
Vaig estar ballant salsa amb el Jackson. Tenia els abdominals forts com una pedra però no era capaç de seguir el ritme. Kati el buscava, exhibint-se, ballant descaradament provocadora, però ell no hi estava interessat. Una mica per salvar-lo de la situació i una mica per matar el meu avorriment, li vaig proposar una tirada de tarot.
I em va sorprendre, era una persona senzilla, sense aires de superioritat, un tio casolà. Tenia una casa nova, a Alfarràs o Alcarràs, no recordo be, entrenava al Sicoris, a Lleida i li encantava provar totes les habitacions de casa, no malpenseu, per dormir i veure en quina hi havia més bona energia. A vegades els personatges resulten ser fantàstiques persones.