dimarts, 20 d’octubre del 2009

Dejavú


He iniciat la dieta numero n-mil. Alguns del que seguiu el meu blog potser sabreu, que precisament així va ser com vaig començar a escriure.
Va ser un 2 de febrer de 2008, que vaig començar a escriure el meu primer blog, 100dies7kilos. Tenia la intenció de fer un seguiment de què sentia en anar avançant en la meva dieta durant 100 dies.
No vaig aconseguir perdre els 7 quilos, però a canvi vaig descobrir la passió per escriure, per expressar-me, per desfer-me de la vergonya que suposa despullar-se en un escrit i mostrar-se tal com ets i dir a qui ho vulgui llegir que penso, no només respecte a la dieta sinó respecte a tot.
Moltes coses han canviat des d'aquell dia, sobre tot la manera de veure el què escric. He passat de ser una desvergonyida a qui no li importava gens ni mica la qualitat dels seus escrit a patir per no estar a l'alçada.
No se, de veritat que no se si puc recuperar la frivolitat, la innocència i la xispa dels primers escrits, i és que durant el curs a l'escola d'escriptura me'n he adonat de lo molt que em falta per aprendre.
Per això ara que començo de nou una dieta, em pregunto si aquesta vegada també em donarà per escriure anades d'olla a diari...