divendres, 9 d’octubre del 2009

Aquest any l'estiu no s'acaba


I aquest any sembla que l'estiu no s'acaba mai. I també sembla que els amics estan més a prop, I que l'amor ha inundat el planeta.
Aquest any sembla que la teva companyia ho transforma tot, que la meva cara s'ha fet més simpàtica i que el meu cos s'ha fet sensual.
Aquest any sembla que la gent s'ha fet més tolerant i que potser entenen una mica més les diferències i que ja no hem de amagar com som.
Aquest any sembla que ja puc sortir al carrer i cridar que sóc diferent, que no vull una vida regalada, que el que m'importa es ser jo mateixa i que tu m'acceptis tal com sóc.
Aquest any sembla que l'estiu no s'acaba i la felicitat no para de créixer i és que em sento a gust en la meva pell i contenta amb el meu cabell, i guapa i feliç.
I es que aquest any sembla que encara que uns se'n vagin per sempre altres estiguin més aquí, i és que estem a novembre i l'estiu sembla que no s'acaba mai.