divendres, 19 de juny del 2009

Return to Neverland


Avui estic per demanar un desig. I es que diuen els de 'the secret', que quan escrius el que desitges ja es comença a fer realitat.
No se que passa però es com si la mort em perseguís, per sort, no a mi directament, sinó a la gent que m'envolta.
Tots tipus de morts, suïcidis, avortaments, pare i mare pràcticament en un instant, i les últimes, una sobredosi i el brutal càncer de una amiga.
Saps, ja són massa morts.
Sé que soc forta, molt forta, però ja no puc més amb tanta mort al meu voltant.
Jo volia entendre, escoltar-los a tots. Suposo perquè vull entendre la vida, que hi ha tanta mort al meu voltant, perquè entendre la vida es entendre la mort.
Però he dit prou, ja he fet tope.
A partir d'avui me'n vaig a viure a Neverland, i si em vols trobar, allí estaré.