dimarts, 23 de juny del 2009

El que el foc pot cremar


Jodorowsky m'ha donat una idea, si ell crema un armari, jo cremaré una capsa.
Tot el dia pensant en que he de posar-hi a la capsa.
Lo primer que hi he posat són els meus diaris. Escric diaris de forma irregular des del 94. Diaris plens de pors, de mals rollos, de desesperació. Quan no trobava sortida a algun problema l'escrivia al diari. Algunes parts m'he prohibit a mi mateixa tornar-les a llegir de lo depriments que són.
M'ha semblat que estaria be cremar tot i desfer-me de tota la energia negativa que arrosseguen.
M'he animat, i he buscat més coses que cremar. Hi he ficat tots els papers relacionats amb el divorci, que estaven guardats a la feina, un lloc més segur que la pròpia casa.
I en arribar casa he volgut omplir encara més la capsa i hi he posat tots els objectes que eludien mals records.
Així que aquesta nit, d'una tacada em desfaré de tot el que he anat arrossegant i ja no em serveix. Prove-ho, es gratificant.