dijous, 8 de gener del 2009

Crisi per tot arreu


Es veu que això de la crisi arriba a totes les cases,i és que els empresaris Larry Flynt(el de la peli) i Joe Francis han demanat 5.000 milions de dòlars al govern, a modo de rescat financer, perquè es clar, si el govern americà dona diners a la industria automobilística, perquè no n'hauria a donar a l'entreteniment per adults.
He intentat discernir si en temps de crisi, la gent gasta més o menys en sexe, i en la meva modesta opinió de aficionada, a diferència del que creu Flynt, és que si tens més temps, perquè no tens feina, posem al cas, tens més temps per ... marejar la perdiu,i gastar en sexe, i si estàs deprimit, per exemple, perquè la borsa s'enfonsa, segur que el sexe és una bona forma de aliviant les penes. En definitiva, el negoci del sexe hauria d'anar a tota màquina!
Però segons Flynt, si la conjuntura econòmica no es argument suficient, encara hi ha altres motius, per injectar pasta en el seu negoci, i es que resulta que si la gent fes més sexe, millorarà la salut en general dels americans. I en això li he de donar la raó, ja que és evident que es pot passar sense cotxe, però no sense sexe.
I jo que me'n alegro de que a mi la crisi no m'afecti; no tinc cotxe i de moment el sexe em surt gratis!

1 comentari:

Sonia ha dit...

Dicen que toda situación de crisis o de cambio crea oportunidades. Quién sabe!