dilluns, 19 de gener del 2009

El misteri del tub de pasta de dents


La forma que agafa el tub de la pasta de dents, a mesura que l'anem gastant, és molt peculiar i diferent depenent de cada individuo.
La meticulosa observació empírica que he fet del tema des dels meus temps a la residencia de senyoretes, m'ha fet concloure que hi ha dos tipus de persones en quan a la forma de prémer la el tub. Hi han els escrupolosos i els desorganitzats. També he pogut constatar en contrastables enquestes, que si prefereixes el tub apretat, no suportes que te'l cargolin i a l'invers.
No se si es una llegenda urbana, o un cas real, però alguna vegada m'havien explicat un cas de una parella, en la que el marit premia el tub de forma desorganitzada i la dona el cargolava amb cura. Cada matí després de que el marit es rentés les dents, la dona repassava el tub de dentifrici i li donava forma. I al dia següent igual, un premia i l'altre el cargolava, tal va arribar a ser la mania per arribar el primer a rentar-se les dents i modificar la forma del tub, que es diu que va ser considerat un motiu de divorci.
Jo em confesso, pública i obertament, sóc dels que premen el tub, de forma absolutament anàrquica i que al final queda fet un verdader garbuix. També he de confessar que per no donar que parlar a la feina, m'havia acostumat a comprar tubs tous, dels que no agafen forma, i no es nota que ets un desastre. Però resulta que el que estic gastant actualment, molt bo per cert, és rígid.
Es per aquest motiu, que va pocs dies, en obrir el calaix de la taula de la feina, on guardo el dentifrici, de poc no em dona un patatús, en veure el tub perfectament cargolat. No em podia creure, que algú s'havia entretingut a obrir el meu calaix, que no tanco amb clau, i havia cargolat el tub .
Vaig preguntar als companys, a les dones de la neteja, als segurates, però ningú no en sap res del misterios/a cargolador de tubs de pasta de dents, em pregunto qui es passa les nits fent aquestes coses, es una persona sana, es un fenomen paranormal?
No se, però això no hi ha qui ho aguanti, siusplau torneu-me el meu caos!