diumenge, 15 de juny del 2008

Res no es el que sembla, o si?



Ahir estava jo, passant la tarda, conectada a una d'aquestes xarxes socials, de les que parlava al meu anterior post, i rebo un 'flechazo', de un senyor francés. La descripció del qual no te desperdici...

Homme généreux, d'allure classique mais très fantaisiste à la fois, recherche une femme très exigeante appréciant d'être traitée en princesse et sans contraintes pour elle. L'age compte peu. Le degré d'exigence est en revanche important.

Pels que no parleu francés, us ho resumeixo: un xollo!, un tio que et promet que et tractarà com una reina i a sobre no et demanarà res a canvi, només que siguis exigent..
La meva curiositat malaltissa, no va poder més i vaig enviar-li un 'flechazo' de volta.
Avui, l'he vist connectat i no m'he pogut resistir a saludar-lo pel xat, en el meu pobre francés.
Li dic..
-mon francais ne c'est past tree bon, mais (que parlo fatal el francés, però)

-mais? (pero?), contesta ell inmediatament

-et toi? est que tu est exigeant? (tu també ets exigent?)

- d'une certaine façon qui, car je cherche une situation très particulière ( en certa manera, busco una situació particular..)

-quelque situation particulière? (quina situació particular)... que es el que busques, tio?

-cell où je serai intégralement aux ordres, au service et à la disposition d'une femme et sour de son entourage (una situació.. totalment a la meva disposició...)

- tu cherches una AMA (que el busca una ama) quina sorpresa!!!!!!!

-mais qui ne soit pas obligée de jouer une rôle ni de porter des tenues à mon goût, au service de laquele je serai, et pas l'inverse (dons això que el tindré al meu absolut servei)

-je suis desolée (ho sento tio, no em va el rollo!!), je ne pouve pas joue (no puedorrrrr!!!)

-pourquoi pas? i el tio encara em pregunta que perquè

-pasque je voule aime (que es que jo vull estimar, no maltractar)

-tu peux avoir l'amour avec un autre homme, et l'esclave avec moi (pues que estimi un altre i a ell el tingui d'esclau)

-je ne peux d'avoir un esclave ( no puedorrrrrrrrrrr!!!)

-DOMMAGE (quina pena)


Buf, que us sembla?, li contesto que m'ho he repensat i que necessito que em pagui la hipoteca a canvi de una mica de maltracte???
El qui digui que surfejar per la xarxa es avorrit, no sap de que parla.